У опћини Градачац је 19 и 20. фебруара 2018. године одржан дводневни састанак у оквиру планираних активности шесте компоненте ЦИЛАП пројекта– Подршка при успостави дигиталног архива. Теме састанака биле су разматрање тренутног статуса имплементације пилот пројекта скенирања документације у опћини Градачац, као и информативна презентација система осталим јединицама локалне самоуправе у Федерацији БиХ.
Заједнички састанак представника Федералне управе за геодетске и имовинско-правне послове и ЦИЛАП пројекта, ангажованог пружатеља услуга израде система дигиталног архива-фирме Гаусс д.о.о. те представника опћине Градачац одржан је 19. фебруара у просторијама опћине Градачац, а разматран је тренутни статус имплементације софтвера за дигитални архив ФБиХ, као и статус имплементације пројекта скенирања документације у опћини Градачац.
Организирана је и посјета Центру за скенирање опћине Градачац 20. фебруара 2018., а одржана је и презентација о успостави система дигиталног архива на којој су присуствовали и представници 12 јединица локалне самоуправе у ФБиХ. Након уводног обраћања помоћника начелника за геодетске и имовинско-правне послове опћине Градачац госп. Федрида Дурмишевића, присутнима се обратио и помоћник директора у сектору за геоинформатику госп. Неџад Пашалић те директорица ЦИЛАП пројекта гђа. Анђа Зимић, а представник фирме Гаусс д.о.о. госп. Алмир Карабеговић је одржао презентацију гледе главних функционалности софтвера за дигитални архив.
Представници опћине Градачац су представили искуства опћине Градачац током реализације наведеног пројекта, а завршну презентацију је одржао запосленик сектора за геоинформатику госп. Денис Табучић истакнувши да су кроз норвешки пројекат „Јавне службе за тржиште некретнина и еуропске интеграције“ осигурана средства за наставак развоја система дигиталног архива, и да ће први кораци бити укључивање јединица локалне самоуправе у ФБиХ. Такођер ће се радити и на интеграцији са другим системима, а обуке и изградња капацитета за реализацију наведених активности бит ће осигурана кроз ЦИЛАП пројекат.