U okviru planiranih aktivnosti projekta Dodatno financiranje za Projekt registracije nekretnina, Federalna uprava za geodetske i imovinsko – pravne poslove ponovno organizira Dan otvorenih vrata koji će se održati u četvrtak 15.12.2022. godine u periodu od 10:00 do 14:00 sati u prostorijama Federalne uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove, na adresi Hamdije Kreševljakovića 96, Sarajevo.
Građani će imati priliku postavljati pitanja vezana za aktivnosti Projekta kao i izraziti svoje mišljenje o uslugama registracije nekretnina i aktivnostima usklađivanja podataka putem izravne komunikacije sa implementatorima Projekta.
Cilj Dana otvorenih vrata je približiti građanima aktivnosti projekta Dodatno financiranje za Projekt registracije nekretnina, upoznati ih sa značajem registracije nekretnina, pravima i obvezama vlasnika nekretnina da upišu vlasništvo i suvlasništvo na nekretninama, kao i sa važnošću vođenja ažurnih vlasničkih evidencija.
Tom prilikom će građanima biti dostupni promotivni materijali u kojima su opisani ciljevi Projekta, prava i obveze pojedinca koje se odnose na aktivnosti provođenja postupaka zamjene i/ili uspostave zemljišne knjige na podacima nove katastarske izmjere odnosno usklađivanje podataka o nekretninama između službenih evidencija katastra i zemljišne knjige.
Napomena:
Prilikom ulaska u službene prostorije osobe su dužne imati neki identifikacijski dokument.